Thursday, March 20, 2014

Belum Rezeki


Sesungguhnya ALLAH dah tetapkan apa yang terbaik untuk aku.
Aku tak meminta lebih hanya satu itu.
Tipulah kalau aku kata aku tak apa-apa yang pasti tiada yang tahu melainkan Nya.
Mungkin aku kurang berdoa atau terlalu banyak dosa.
Ini ujian Nya..
Sejauh mana aku mampu merayu meratap kepada Nya.
Kadang hati ini terusik jua.
Tapi sentiasa aku abaikan perasaan ini.
Aku yakin Dia perancang yang hebat.
Mungkin bukan sekarang.
Suatu masa aku pasti akan merasa.


3 comments:

  1. kesabaran pasti berakhir dengan kemanisan..jln2 blogwalking
    jemput follow blog i ye
    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete